مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

EnglishDownload (انگلیش دانلود) ! - 23

EnglishDownload (انگلیش دانلود) ! EnglishDownload (انگلیش دانلود) ! EnglishDownload (انگلیش دانلود) ! EnglishDownload (انگلیش دانلود) !
آدرس جدید سایت : http://learn4ever.rozblog.com/
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
موضوعات سایت
آرشیو
آمار
آمار مطالب
کل مطالب : 213
کل نظرات : 49
آمار کاربران
افراد آنلاین : 8
تعداد اعضا : 44

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 520
باردید دیروز : 708
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 520
بازدید ماه : 12,420
بازدید سال : 99,957
بازدید کلی : 1,153,564
جستجو

 

آزمون آیلتس (IELTS= International English Language Testing System) جهت سنجش میزان آمادگی داوطلبان برای ادامه تحصیل، فراگیـری مهارتهـای تخصصـی و یـا کار و اقامـت در کشـورهـایانگلیسی زبان طراحی شـده است. ایـن آزمون مشترکاً تـوسط دانشگاه کمبریج، کنسول بریتانیـا(British Council) و مرکز آیلتس استرالیا در بیش از 500 مرکز در 120 کشور جهان برگزار می‌شود و سالانه چیزی حدود یک و نیم میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند.

این آزمون در دو نوع مختلف موجود می‌باشد: آکادمیک (Academic) و عمومی (General Training).افرادی که قصد تکمیل تحصیلات خود در دانشگاههای انگلیسی زبان را دارند (کارشناسی به بالا) باید از نوع آکادمیک این آزمون، و افرادی که به منظور گذراندن دوره‌های کوتاه‌مدت فنی و حرفه‌ای، اخذ دیپلم، کار و یا اقامت قصد سفـر به کشورهـای انگلیسی زبان را دارند، می‌توانند از نوع عمومی این آزمون استفاده کنند.
برای مطالعه کل مقاله روی ادامه مطلب کلیک کنید...

 



نویسنده : مدیریت سایت
[ پنجشنبه 12 مرداد 1391 ] [ 18:59 ]
بازدید : 919



در این مجموعه پست ها قصد داریم با برترین گرامرهای  آموزشی انگلیسی در خدمت شما باشیم  این بخش از وبلاگ هر  2 روز و گاها هر روز آپدیت خواهد شد...

پس با ما همراه باشید تا از سایر زبان آموزان عقب نمانید...

ساختار

جمع

go,

play,

don't work

we

you

they

مفرد

go, play, 
don't work

I, you

goes, plays, doesn't work

he, she, it

 

برای مطاالعه این گرامر فوق العاده ضروری روی ادامه مطلب کلیک کنید...



نویسنده : مدیریت سایت
[ پنجشنبه 12 مرداد 1391 ] [ 18:15 ]
بازدید : 981



در این پست تعدادی از لغات بسیار مهم با موضوع غذاها را برای یادگیری  زبان انگلیسی به همراه تصاویر با کیفیت  را برای شما آماده کرده ایم...

مطالعه لغات به همراه تصاویر آنها خیلی سریع تر در حافظه بلند مدت شما ثبت می شود از این رو مطالعه این لغات را که هرروز و یا هر 2 یکبار پست جدیدی با این موضوع برای شما آماده خواهیم کرد را مطالعه فرمایید...

پس با ما همراه باشید.

برای مطالعه لغات روی ادامه مطلب کلیک کنید...

 

 

برای دیدن معنای فارسی لغات روی تصویر نشانگر موس خود را نگه دارید

کره

Butter

شير

Milk

قهوه

 

Coffee



نویسنده : مدیریت سایت
[ پنجشنبه 12 مرداد 1391 ] [ 18:05 ]
بازدید : 1285



افزايش انگيزه براي آموختن زبان

در اينجا تكنيك‌هايي جهت افزايش انگيزه‌ي شما براي فراگيري يک زبان ديگر (در اينجا انگليسي) ارائه مي‌شود:

 

خودتان را در آينده مجسم کنيد

تصور کنيد که مثل زبان مادريتان مي‌توانيد با انگليسي‌زبان‌ها هم صحبت کنيد. تصور کنيد که همه مي‌خواهند مثل شما انگليسي صحبت کنند. فکر کنيد که ديگر مي‌توانيد به راحتي با افرادي از سرتاسر دنيا مکاتبه کنيد. تصور کنيد که وقتي آشنايان شما با مشکلي در زمينه‌ي زبان مواجه مي‌شوند، به شما مراجعه مي‌کنند. اين تصورات کمک مي‌کنند تا انگيزه‌ي لازم براي فراگيري زبان در شما شکل بگيرد. بايد بدانيد که شما مي‌توانيد به خوبي زبان انگليسي را بياموزيد و به آن مسلط شويد.

برای مطالعه این مقاله روی ادامه مطلب کلیک کنید...

نظر یادتون نره ... !



نویسنده : مدیریت سایت
[ پنجشنبه 12 مرداد 1391 ] [ 17:50 ]
بازدید : 601



در این پست اطلاعات بسیار خواندنی برای شما آماده کرده ام که مطالعه آنها باعث تقویت انگیره به مطالعه زبان می شود برای  امیدوارم مطالعه این مطالب برای شما عزیزان مفید باشد...

 

شايد شما همه‌ي نکات فراگيري زبان را بدانيد، ولي اگر آنها اجرا نکنيد، چيزي زيادي ياد نخواهيد گرفت. واقعيت اين است که اگر مي‌خواهيد به خوبي انگليسي صحبت کنيد، بايد کمي زندگي روزمره‌تان را تغيير دهيد. در اينجا چند نمونه از کارهايي که مي‌توانيد انجام دهيد آورده شده است:

  • مي‌توانيد روزي يک ساعت يک کتاب انگليسي را مطالعه کنيد و ساختارهاي گرامري جملات را بررسي کرده و کلمات جديد را در يک ديکشنري جستجو کنيد.

  • مي‌توانيد به يک منبع شنيداري (مثلاً يک نوار کاست يا يک سي‌دي mp3 و...) گوش کنيد و آن قسمت‌هايي که متوجه نمي‌شويد را آنقدر تکرار کنيد تا آنچه گفته مي‌شود را کاملا درک کنيد.

  • مي‌توانيد يک ايميل به انگليسي بنويسيد و مرتباً از يک ديکشنري استفاده کنيد و يا در اينترنت به جستجو بپردازيد تا مطمئن شويد تمام کلمات به درستي به کار برده شده‌اند.

  • هنگاميکه در خيابان مشغول قدم زدن هستيد درباره آن چيزهايي که مي‌بينيد با خودتان به انگليسي صحبت کنيد.

    برای مطالعه ادامه مقاله روی ادامه مطلب کلیک کنید ...



نویسنده : مدیریت سایت
[ پنجشنبه 12 مرداد 1391 ] [ 17:16 ]
بازدید : 545



در این پست یک کتاب فوق العاده کاربردی در زمینه یادگیری لغات زبان برای شما آماده کرده ایم .برای دانلود رایگان کتاب با لینک مستقیم و مطالعه جزییات کتاب روی ادامه مطلب کلیک کنید.



نویسنده : مدیریت سایت
[ پنجشنبه 12 مرداد 1391 ] [ 14:45 ]
بازدید : 894



این کتاب دارای  6 سطحی آموزش مقدماتی زبان انگلیسی Happy Street است و ویرایش جدید آن از انتشارات آکسفورد به بازار عرضه شده است در اصل برای کودکانی که تا حدی خواندن و نوشتن انگلیسی بلد هستند تدوین شده است اما بسته به اینکه زبان مادری ما انگلیسی نیست می توان گفت که این مجموعه و مجموعه های مشابه برای نوآموزان و یا به عبارتی مبتدیان در زبان آنگلیسی هم میتواند بسیار مفید و مناسب باشد . این مجموعه کتب با آموزش مکالمات ابتدایی انگلیسی , لغات و گرامر ضروری برای برقرارری ارتباط در محیطهای بیرون از خانه و در کنار آن آموزش مهارت نوشتن و خواندن انگلیسی , دانش آموزان را برای کشف محیط خارج از منزل آماده میسازد . ساختار آموزشی سرگرم کننده , داستانهای کوتاه و جذاب , ترانه های انگلیسی , کیفیت بالای کتب , صفحات رنگی از خصوصیات این مجموعه به شمار می آیند . در این پست میتوانید کتاب دانش آموز , سی دی های صوتی  (لهجه بریتیش) , کتاب کار و نرم افزار آموزشی سطح دوم Happy Street ویرایش جدید را دانلود کنید.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید...



نویسنده : مدیریت سایت
[ پنجشنبه 12 مرداد 1391 ] [ 14:00 ]
بازدید : 3897



در این پست یکی از برترین کتاب های زبان با محتوای 450 لغن مهم زبان را در اختیار شما قرار دادیم  و امیدواریم برای شما سود مند واقع شود

 

 زبان: فارسی

 نویسنده: حسین ملاحسنی

 نوع فایل: PDF 

تعداد صفحات: 44 

ناشر: آی آر پی دی اف

 حجم کتاب: 5.09 مگابایت

دانلود :     



نویسنده : مدیریت سایت
[ پنجشنبه 12 مرداد 1391 ] [ 13:50 ]
بازدید : 1711



 زبان: انگلیسی

 نویسنده: رضا بهروزی 

نوع فایل: PDF

 تعداد صفحات: 32

 ناشر: آی آر پی دی اف 

حجم کتاب: 288 کیلوبایت

دانلود : 



نویسنده : مدیریت سایت
[ پنجشنبه 12 مرداد 1391 ] [ 13:42 ]
بازدید : 1918


درباره ما
دانلود کتاب های زبان انگلیسی دانلود کتاب های داستان انگلیسی دانلود کتاب های آموزشی زبان انگلیسی آموزش از پایه تا تافل آموزش زبان انگلیسی
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
لینک دوستان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

تمامی حقوق متعلق به وبسایت EnglishDownload (انگلیش دانلود) ! می باشد. قدرت گرفته از رزبلاگ - طراحی و کد نویسی مجدد توسط : تیم طراحان رزبلاگ - طراحی و کد نویسی توسط : skydesign.