مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

مجموعه دیکشنری های جدید برای تمام سیستم عامل ها (اندروید،IOS،سیمبین و...)

EnglishDownload (انگلیش دانلود) ! EnglishDownload (انگلیش دانلود) ! EnglishDownload (انگلیش دانلود) ! EnglishDownload (انگلیش دانلود) !
آدرس جدید سایت : http://learn4ever.rozblog.com/
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
موضوعات سایت
آرشیو
آمار
آمار مطالب
کل مطالب : 213
کل نظرات : 49
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 44

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 253
باردید دیروز : 708
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 253
بازدید ماه : 12,153
بازدید سال : 99,690
بازدید کلی : 1,153,297
جستجو

یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای تلفن های همراه از سیستم عامل های جدید مانند آندروید و iOS گرفته تا نسخه های قدیمی جاوا و سیمبین، دیکشنری و یا همان فرهنگ لغت های انگلیسی به فارسی هستند که کاربرد فراوانی هم دارند.
خبرنگار فناوری اطلاعات نیز بنا به درخواست خوانندگان سایت، یک مرجع کامل از بهترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی را برای همه سیستم عامل های تلفن های همراه گردآوری کرده است که در زیر می توانید آنها را دانلود کنید.
سیستــم عــامل آنــــــــــــــــــــدرویــــــد
نرم افزار ایرانی SaraDic یکی از بهترین دیکشنری های آفلاین آندروید است که از کلمات زیادی پشتیبانی کرده و بر روی تبلت و گوشی های همراه دارای سیستم عامل آندروید 1.5 و بالاتر قابل نصب است.
FastDic دیگر دیکشنری آندروید است که قابلیت ترجمه بیش از هشت هزار لغت از زبان فارسی به انگلیسی و بالعکس را داراست. این نرم افزار با همه صفحه کلیدهای فارسی سازگار بوده و می توان آن را به کارت حافظه (SD Card) انتقال داد. FastDic بر روی دستگاه های دارای سیستم عامل آندروید 2.2 و بالاتر اجرا می شود.
سیستـــم عــامل iOS (اپــــــــــل)
دیکشنری حرفه ای iAryanDic برای دستگاه های آیفون، آیپد و آیپاد طراحی شده و امکان جستجوی بیش از صدهزار واژه را برای کاربران فراهم می کند. مزیت اصلی این نرم افزار رایگان بودن آن است و قابلیت تکمیل خودکار حروف وارد شده را نیز داراست. این دیکشنری بر روی سیستم عامل iOS 4.2 و بالاتر نصب می شود.
سیستــم عـــامل جـــــــــــاوا
PersianMobiDict نام معروف ترین دیکشنری انگلیسی به فارسی فرمت جاوا است که تعاریف و معانی بالغ بر 50000 لغت در آن گنجانده شده و بر روی همه گوشی های دارای سیستم عامل جاوا با هر رزولوشنی سازگار است. همچنین برای استفاده از این برنامه نیازی به نصب زبان فارسی بر روی گوشی همراه خود ندارید.
سیستــم عــامل سیــمبیــــن (SIS)
نرم افزار Nokia Dictionary برای گوشی های همراه سیمبین 3 و Anna و Belle طراحی شده و بعد از نصب آن باید گوشی خود را خاموش و دوباره روشن کنید تا این برنامه اجرا گردد.
UniDic نام یک دیکشنری چندزبانه برای گوشی های سری 60 سیمبین ورژن 3 است که علاوه بر فارسی می تواند زبان های عربی، اردو و فرانسه را نیز به انگلیسی ترجمه کند. قابلیت تلفظ لغات با صدای زن یا مرد از دیگر امکانات این دیکشنری قدرتمند است.


درباره : دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار اندروید , دانلود نرم افزار آیفون , دانلود نرم افزار سیمبین , دانلود نرم افزار جاوا , دانلود نرم افزار کامپیوتر ,
برچسب ها : دیکشنری , دیکشنری ، آندروید ، جاوا ، بادا ، سیمبین ، iOS , بادا , سیمبین , دیکشنری اندروید , مجموعه ای از جدیدترین دیکشنری های موبایل , جدیدترین دیکشنری موبایل , دیکشنری ios , nd;akvd sdlfdk , دیکشنری سیمبین , دیکشنری آیفون , نرم افزار های رایگان آیفون و آیپاد , آیفون , اندروید , جاوا , دیکشنری جاوا ,

نویسنده : مدیریت سایت
[ شنبه 09 دی 1391 ] [ 22:13 ]
بازدید : 1175


:: نظربدهید ::
کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود کتاب های زبان انگلیسی دانلود کتاب های داستان انگلیسی دانلود کتاب های آموزشی زبان انگلیسی آموزش از پایه تا تافل آموزش زبان انگلیسی
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
لینک دوستان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

تمامی حقوق متعلق به وبسایت EnglishDownload (انگلیش دانلود) ! می باشد. قدرت گرفته از رزبلاگ - طراحی و کد نویسی مجدد توسط : تیم طراحان رزبلاگ - طراحی و کد نویسی توسط : skydesign.